Tuesday, May 25, 2010

Reunion SAP Holding Berhad

Tahun 1994 adalah tahun permulaan ku melangkah ke ofis Shah Alam Properties Berhad...yg terletak di Bandar Baru Selayang (BBS).....kemudian telah ditukar nama ke SAP Holding Berhad....yg terbaru Kumpulan Hartanah Selangor Berhad (KHSB) yg telah berpindah ke Shah Alam. Diam x diam..8 tahun aku bekerja di sana. Macam-macam pengalaman manis selama bekerja di sana...sampai seronok datang kerja dr ambik cuti....hehehe...

Semasa bekerja di sana la anak-anakku Amir Syafiq dan Julia dibesarkan di Taska Sri Alam yg dikendalikan oleh syarikat tempat ku bekerja. Memang tiada masalah untuk ku bekerja waktu tu walaupun punyai anak-anak kecil. Anak-anak di taska itu dijaga dengan pengasuh dan guru-guru yg berpengalaman sangat bagus. SYABAS! untuk mereka (ikhlas puji tu tau).

Alhamdulillah....walaupun waktu tu banyak sangat terdengar keluhan dr. ibu2 lain tentang masalah di taska anak-anak mereka....tetapi Taska Sri Alam tidak pernah menyusahkan ku dan anak-anak.

Bulan lepas...bagi mengeratkan lagi silatulrahim anak-anak bekas Taska Sri Alam serta pertemuan staf XSAP Holdings Berhad....rakan ku telah mengelolakan Reunion bertempat di Taman Tasik Perdana. Seronok dapat berjumpa kawan2 lama. Oleh kerana dah lama x jumpa....aku sibuk berborak dan makan2 je sampai lupa nak posing....cuma sempat ambil gambar anak-anak SAP yg telah dibesarkan di Taska Sri Alam ...cuma sedikit je aku bergambar dgn kawan2 itu pun camera member dan telah di tag di Facebook....emm ok la tu.

duduk bawah kanan sekali tu bukan kategori anak ye....tu sebab baby dia kecik lagi...hehehe

julia berdiri no 2 dr kanan.

No comments: