Monday, February 21, 2011

Besar Bagai Johan

17 Februari 2011....Happy Birthday Syafiq....

‎"15 tahun yang lalu, dirimu hadir melengkapi hidup kami. Ku dakapmu dalam pelukan doa dan kasih sayang kerana dirimu hadiah terindah yang Allah anugerahkan kepada kami. Sehingga kini, kami sentiasa mendoakan kesejahteraanmu agar dirimu sentiasa dalam kebaikan, diberkati dan kemanfaatan"
Besar bagai johan dah anak ibu ni......Ibu dan ayah x sempat nak beli kek birthday..kita tunggu hari minggu la baru beli ye..hehehe..nak buat x kesampaian lagi..keh keh keh.
Tapi pada 17 Februari 2011 sempat juga petang tu ibu singgah ke kedai Kek King's untuk membeli beberapa potong kek untuk dessert makan malam..hehehe...aci x gitu.
Ni la dia......

Black Forest Cake

Orange Cake

Blueberry Cheese Cake belum abih snap dah kena korban kek tu...Julia x sabar2....

Romantic Coklate Cake

5 comments:

IDAZS said...

hepi besday syafiq, dah besar dah anak ibu nie :), kejap je amsa berlalu.

amboi kak, kek tu, tak thn betul macam-macam ada. nakkkkkkk sikit!

- Suraya - said...

selamat hari lahir syafiq...
macam perasa kek kak ida...semuanya sedap2...heheheheh

~ Ida ~ said...

hehehehe....idazs ngan suraya kan lagi pro buat kek2 tu semua..
tengok la k.ida ni anak dah 15 tahun pun masih lagi beli kek..huhuhu
Tapi kek2 tu memang sedap..sambil snap sambil bertakung air liur kat pipi

- dieyana - said...

hepi besday shafiq...ayat warna ijau tu, buat saya rasa sayu, betul2 tersentuh ngan ayat warna ijau tu...apa2 pun, semoga shafiq dpt memberi yang terbaik utk ibu dan ayah..insya-Allah...

aduhai, skang ni mmg musim sy mkn kek ni,heheh. semlm beli kek kat ting 5.. terliurnya kek2 akak tu,

~ Ida ~ said...

TQ dieyana.......kasih sayang dan doa untuk anak2 kita memang x ternilai.
k.ida pun suka gak ngan ayat hijau tu :D

k.ida punya selera beli kek2 tu...
besday boy relax je....apa ibu belikan dia makan aje...hehehe